Powered By Blogger

Wednesday, October 1, 2014

.Stressnyaaaaa Lahaiiiii.

Assalamualaikum

Sungguh aku stresssss sangat di kala ini. Sejak dua menjak ni stress aku menjadik jadik. Takuit naik darah tinggi ni *pitam*.  Stress dengan keje, stress dengan life, stress dengan macam2.

Aku ni kan mana bole bosan sikit bila dah start bosan mula lah datang stress aku. Sekarang ni aku dah start stress dengan keje aku. Hari2 aku buat mende yang sama. Korang bayangkan lah hari2 menghadap benda yang sama, update, plan.. X mencabar langsung *jeling sebelah mata*. Tapi kalau ade problem dengan plan yang aku dah buat tu x jadi matik jugak aku nak buat plan lain. Tup2 stress lain yang datang. Aduiii. Penah dulu sampai aku jumpa boss sebab aku mintak nak belajar benda lain. Tapi boss aku x kasik. Dia swoh aku focus dengan keje aku sekarang. Hmm..

X abes stress dengan keje, aku stress plak dengan life aku. Pehal lah stress ni datang bertingkek tingkek. Xtau la orang lain rasa macam aku ke x. Tapi aku rasa ekeke. Hari2 buat mende yang sama. Pagi2 pukul 4.30am dah bangun. Siap mandi, kemas baju anak, kejut anak, hantar anak2 pegi rumah kak wan. Bila dah sampai tempat keje buat keje yang tiap2 hari aku buat. Stress jugak tu. Dah abes keje, balikla ape lagi. Nak balik tu kena hadappp jammed. Amaigad. Kadang letih sampai iolss tito. Sampai rumah, terus bersilat kat dapo masak dinner. Lepas tu tengok tv. Kalau ade keje lain basuh baju, sidai baju. 

Camtulah rutin aku tetiap hari. Jenuhhhh lah nak hadap life macam ni. Umo baru 26 tahun kot tapi dah bosan dengan life sendiri. Hadappplahhhh juju * nangis teresak esak*. Tingin nak jadi macam orang lain. Bergumbira, tengok wayang, jalan2. Arghhhh.. X lama gila la aku ni. Nasibla labuuuuu..

Bubye

P/s: kena cepat control emosi. Iolss kan nandung. Huuuuuu..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.