Thursday, February 9, 2012

.sayang kamu.

Assalamualaikum ;)





p/s: rindu sgt2 walaupun hari2 jumpa,auww.. T_T

.Syukran Ya Allah!.

Assalamualaikum.

Hye. Alhamdulillah Allah telah memberikan saya dan suami rezki yang tidak ternilai harganya.InsyaAllah saya akan menjaga kandungan saya ni elok2.syukur sgt2..

^_^

Im 5 weeks already ;)

Saturday, February 4, 2012

.sangat2 adore dengan awak.

Assalamualaikum.

Hye! saya nak bagitau yg saya teramat suka dengan blog ni.


Bila safiyyah post ja entry cepat2 saya baca sebab hasil nukilan dia nampak sangat jujur.teruskan berblog ya sebab saya sangat2 adore dengan awak! 

^_^

p/s: safiyyah ni comei tau.. ;)

Friday, February 3, 2012

.jeram.

Assalamualaikum.

Hey! baru lepas belek2 gamba pegi makan ikan bakar kt jeram tahun lepas.eii..terasa mcm nk pegi lagi la tp jauh sgt.bila balik dh lapar semula.meh2,tgk gamba2 bwh ni.jage2 air liur tu jatuh eyh ;)


Tomyam campur - enak bangat!


Ikan siakap stim yg dapat rasa sikit je sbb ikan ni duduk jauh sgt T_T


Sila2 makan >_<


Anak2 dara yang comel2 belaka,auww!


Ketam masak cili.ni sumpah sedap!


Ikan bakar.ni pun dapat makan sikit je T_T


Oh,hanya tahu peace saja =_='


Dah abes mkn ape lagi blahla,hohoho


Sebelum makan


Tau dah sape ni..ngee


Sesi mengumpat.nilah hobi bila sedara berkumpul


Terserlah kegelojohan


Ish2..=_='


Nah..bes kan sekali sekala post gamba makanan.x perasan air liur menjejeh (tak senonoh!)Lain kali nak pegi sini lagi.rindula nk mkn byk2..


p/s: pegi dgn si suami la bole makan byk sikit ;)