Sunday, September 4, 2011

Gemuk Balik ke?

Assalamualaikum.

Hyaip. Ish, ni yang x berapa suka ni!. Pas raya ni mcm2 makanan aku bantai. Dari bukak mata sampai tutup mata asyik makan je. Patutla dah gemuk balik. Ketupat, rendang, mi bandung. Senang kate time kat kg mulut aku ni memang x berenti nak mengunyahla. Skang hambik ko ju! Aku dapat rase pipi aku dah naik, lemak2 kat perut aku makin bertambah. Kejap je kan. Rase cam baru je nak berlagak kurus tapi yang hadoo!!

esok nak mulakan misi diet aku balik n harap2 berhasil la. Kuatkan semangat ye ju!

p/s: Pray for me yaa.. huhu

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.