Monday, October 26, 2015

.Musim Demam Hoii

Assalamualaikum

Jerebu kat malaysia ni dah teruk sangat. Last year pun ade gak jerebu singgah tapi xdela teruk macam ni. Tahun ni punya jerebu kussss semangat. Last week sampai 4 hari sekolah tutup. Aku n husband tetiap hari p keje naik moto. Bayangkanlah dok hidu asap tebal je kitorang ni. Beli face mask kena terbang dek angin. Dahla rm6 sekeping pfhtttt..

Hari ni aku el sebab jaga azhad. Masuk hari ni dah hari keempat dia demam. Azhad ni jarang sangat demam. Kalau demam pun sehari je esoknya dia dah sihat. Alhamdulillah.. Tapi kali ni punya demam lama nyaa. Kesian plak ummi tengok kamu sayang.. Hidung tersumbat, batuk.. Ni mesti sebab jerebu! 

Aku sempatlah gak buatkan garlic oil and garlic socks. Tetengah malam tido x lena sebab sikit2 bangun nak rasa suhu badan dia. Aku dah siap sedia air asam. Kalau panas sikit aku jelum. Risau sangat ni huhu. Alahaiiii anak..



Till then, bubye

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.