Powered By Blogger

Tuesday, May 1, 2012

.Gift to my little twins.

Assalamualaikum.

Salam hari buruh semua! bes betul dapat cuti lagi2 minggu ni cuti sampai 2 ari. selasa dan jumaat. jumaat tu replace cuti hari wesak yg jatuh pada ari sabtu. ari ni dah masuk bulan baru. wah..dah x sabar sebenarnya nak tunggu orang dalam perut ni keluar. klu bukak fb kawan2 asyik upload gamba anak diorang je. x sabar dah nak tgk anak sendiri. sabar..sabar.. lagi bpe bulan je ^_^

Ari sabtu lepas pegi jalan2 kat JJ AU2. saje je nk cari ABC lepas bwk budak2 tu main kat taman. alang2 dah kt JJ, saya dan kakak saya decide nk window shopping kt JJ. ada sale time tu tapi utk member JJ jela. ape lagi, kakak saya pun apply member card dan untungnya semua barang kt JJ ade sale tau! saya just tgk barang2 baby. seronok sgt. nk beli tapi babies baru 4 bulan. rasa mcm awal lagi kan. x tahan tgk barang2 baby, comei sgt! dan saya tergrab mitten n bootee utk babies,ngee.. 

*comei x?

Cukuplah dua kan. nty bole beli lagi. ni pun dapat 15% tau. since babies pn saya xtau jantina apa, so saya tanya my niece, icha to decide yang mana satu. ade kaler merah n biru. icha ckp *bilu (biru). saya pilih biru lah! bes2.. pasni kena beli sikit2 brg babies xdelah terasa sgt duet abes kan.

okbai.

p/s: suka tau bau barang baby!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.