Powered By Blogger

Friday, April 27, 2012

.Kawan ish ish.

Assalamualaikum.

Salam Jumaat. hari ni last day sebenarnya dok kt training dept. next week dh berpindah ke dept lain. weehoo. actually, saya dah mula suka dengan keje baru ni tapi xtau lagi keje ape yg saya kena buat lagi pasni. saya x sedih nk tinggalkan training dept tapi saya sedih dengan segelintir kawan yg bila saya bukan lagi 'org' dept ni dah mula jauhkan diri dari saya. fine.. lepas ni saya akan buat hal saya sendiri. 

Dulu pegi mana pun sama2 skng ni sekelip mata je berubah. kenapa saya pun x tau. susah nk cari kawan yg betul2 kawan. saya dah x percaya dengan perkataan K.A.W.A.N. kawan kt tempat keje sudah tp klu nk terima yg betul2 kawan.. oops saya kena kenal dulu hati budi dia. cuma sorang je kawan yg betul2 kawan saya. dari dulu sampai skng. 

..

..

..

..

Nama dia chuna! ^_^

Haa.. ni la kwn dunia akhirat saya. saya kawan dgn dia since kitorng blaja kat poli. die org 1st yg saya kenal masa saya mula2 masuk poli dulu. kenal kt kamsis. bilik die sebelah bilik saya je. tapi lepas sem 3 die pindah poli ipoh sebab nak teman mama die yg sorang2 kat umh. walaupun jauh kitorng still contact lg. masa saya bertunang dan kawen die sanggup cuti semata2 nk dtg awal mase kenduri saya. tolong2 apa yg patut. thanks chuna! really appreciate it. xkan ade kawan mcm ni dah. 

okbai.

p/s: sedih bila ada kawan yg suka tinggal kawan. tapi saya x mati pun xde die ^_^


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.