Powered By Blogger

Sunday, April 8, 2012

.Saya Stress Tahu?!.

Assalamualaikum.



Saya betul2 stress skang ni. dahla tgh pregnant saya takut semua ni nty bole effect kt baby. x tahu nk cakap apa, bila duduk sorang2 mula la terpikir pasal benda tu. nasib baik ada si suami yang sentiasa menyokong. ada lagi 5 bulan untuk saya bercuti insyaAllah.. lepas tu saya akan gigih untuk tambah ekonomi rumahtangga saya. saya xnk berpaling lagi biarlah.. saya anggap ni semua dugaan besar yang perlu saya hadapi dan tanggung sebagai hambaNya di muka bumi ini. saya percaya saya dipilih untuk terima dugaan ini sebab Allah sayangkan saya dan Dia nak tgk saya mampu atau tidak untuk menghadapi dugaan sebesar ini.. syukurlah!



p/s: terima kaseh suami. love u so much!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.