Powered By Blogger

Sunday, April 8, 2012

.Oh Lala! Drama Dunia Baru.

Assalamualaikum.

*sumber dari pakcik google

Hyep! nak postkan entry pasal drama yang paling saya suka. oh yeah, drama dunia baru. start from season 1 sampai la tak berseason dah. memang saya suka drama ni. first time saya kenal drama ni masa saya belajar kat politeknik dulu. masa tu saya sem satu. tengah lepak2 kat cafe kamsis (asrama) saya terlayan cerita ni. best jgk. time tu cerita ni memang lah hot. lagi2 cerita dia ada kaitan dengan teenagers yang baru start study kt IPTA. sah2 lah ade kena mengena ngn saya. dat's why saya suka sangat! 

Sampai sekarang walaupun cerita ni dah lama tapi saya masih suka. saya paksa si suami download semua episod dunia baru ni. bila ada kelapangan dan rasa rindu nak tengok cerita ni saya layan lah. mula lah saya teringat zaman2 study dulu. syok woo! zaman study is the best moment dat i never forget. 

*sumber dari pakcik google jgk

The best character dalam cerita ni adalah madihah (anne ngasri) tapi saya suka semualah! madihah ni jenis yang kelakar n kalut sikit, garang pon ada,hahaha. opie (elyana) plak matured dan suka kat yusuf. adif (pierre andre) baik hati dan mmg taat kat mak dia lah. tajol (wan eelyas) kepala bisnes. segala mcm benda die nk jual asalkan dapat duet. si anizah (anita baharom) plak gadis yang bijak. suzanna (almy nadia) gedik dan perasan diri tu cantik, ahaks! dan the last one yusuf (shahryzal) is the most handsome guy kat unisel sbb tu opie minat sgt kat die,hehe.. such a wonderful story.

okbai.

p/s: nak sambung tgk drama ni. kena feeling2 jap.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.