Powered By Blogger

Friday, April 6, 2012

.Makan Free di Pagi Jumaat.

Assalamualaikum.

Hye! Pagi ni dapat makan free tau. nasi putih+telor goreng+sambal campur. oh! memang heaven. klu hari2 mcm ni mau gemuk badan ni. oke2,fine.. i memang dah gemuk T_T

Ofismate saya ni dah niat nk belanja kawan2 ofis dia yang comel2 ni makan nasi lemak. Alhamdulillah, kitorangla dapat ganjaran tu. nasi ni beli kat depan kilang tmpat saya keje ni je. pagi2 sebelum subuh memang ade 3 bijik van yang jual nasi kt depan kilang ni. Laku wooo.. dalam kol 8 semua dah licin. mcm2 jenis lauk ade, cakapla nak lauk itu, ini semua ada tapi yang pelik2 memang xdela dek oi =_='


Ni gamba dari pakcik google. x sempat nak snap gamba sebab saya lapar sgt oke!


Bila masing2 dah kenyang semua dah x bole nak jalan. ngantuk beb pagi2 pekena nasi. udahlah hari ni hari jumaat. memang dh x kuasa nk buat keje tapi..tapi..tapi.. semalam ofismate pass kan saya keje die sebab die nak cuti. every week die akan amek cuti untuk abeskan cuti die. OHHMYYGODD!! memang hari ni saya x cukup nafas, berlari ke sana sini nak buat keje die..yup, keje die je. abes segala nasi yang saya makan tadi, x sempat nak kumpul jadikan lemak tup tup dah terbakar. aiyoo keje punya pasal.. klu x naikkan pangkat saya memang saya letak jawatan, betul saya x tipu!


okbai.


p/s: nak curi masa seminit untuk tido bole x? kroih.kroih.kroih.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.