Powered By Blogger

Tuesday, April 10, 2012

.Tak Suka.

Assalamualaikum.

Hari ni stress lagi. kesian baby. ibu mintak maaf T_T.. sakit hati. nak resign. dah x suka keje kat sini dengan bos yang UNFAIR! dengan ofismate buat perangai. saya ni xde masa tau nak layan benda2 yang annoying mcm ni. saya pun ada masalah, tolonglah faham sikit! 




Dahla ada bos yang suka gunakan anak buah dia, saya pulak yang jadi mangsa. sapa yang x bengang kalau selama ni kita keje sebagai ni tapi ikut suka mak bapak die je tukar tempat lain. keje tu pulak keje die. hangin tau. hari ni bila dtg keje ofismate pulak buat perangai. apa salah saya pun xtau. dah xnak makan ngn saya, yelah lepas ni saya bukan geng ngn die lagi. ok fine, esk dan seterusnya saya akan makan pagi2 bwk bekal sendiri. saya xnak bergantung kat sapa2 dah. time tu jangan tanya kenapa saya jadi mcm tu. klu nak tggu kawan lain pun cakapla, selalu bole sms tapi hari ni xde plak, xkan dah abes kredit? pkai line. musykil betul. memang saya x harapkan benda tu at least bgtau la. saya ni asalnya memang dah makan pagi tapi disebabkan nak teman kawan2 saya pegi jugak ke cafe. walaupun perut ni dah kenyang saya gagahkan la diri beli sup soto. tggu punya tggu x muncul2 jgk. 


Saya malas dah nak layan orang mcm tu. buat sakit hati je. bknnya muda lagi pn. lepas ni saya x duduk kat sini dah. bila saya dah pindah amanlah sikit tempat ni kan. benda ni semua buat saya stress je. dahla mengandung, sikit pun xde rasa kesian kat saya kan. klu dah nama nya kawan x bole ke bagi advice ke sokongan ke. sekarang baru la nampak sapa kawan. saya cuma percaya kat suami je. kawan entah dh pegi mana. lepas je bersalin saya akan resign dan xkan datang sini balik. satu je saya pesan klu diri tu ade problem walau sebesar mana pun janganlah tunjuk sgt sampai orang lain pun kena tempias jgk. orang lain pun ada masalah, janganlah tambahkan masalah orang lain faham!




okbai.


p/s: hari ni mood memang x baik. malas nak senyum,huh!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.