Powered By Blogger

Tuesday, April 3, 2012

.cepatlah besar.

Assalamualaikum.

Hyep! Salam selasa semua. minggu ni baby dh 13 weeks, maknanya dh nak abes trimester yg pertama. syukur Alhamdulillah sepanjang awal kandungan ni baby x buat hal. elok je duduk dlm tummy ibu ^_^ cuma semalam ade muntah siap muntah kuning lagi, pahit! tapi ibu x kesah asalkan anak ibu dan ayah sihat..

Setakat ni x penah pun lagi buat scan utk tgk baby mayb after 4 or 5 months kot. time tu baby pn dh besar dh. ibu x sabar nk jumpa baby. skng ni perut ibu dh start keras, seronok je bila tiap kali ibu usap2 tummy ibu dh dpt rasa baby dh makin besar.

Baby duduk dlm tummy ibu elok2 tau. InsyaAllah ibu akan jaga diri ibu elok2 supaya anak ibu dan ayah ni selamat lahir ke dunia. nty baby bole jumpa ibu, ayah, maknek, tok, opah semualah..
^_^

Ya Allah, peliharalah anakku ini selama ia berada di dalam perutku dan Engkau sihatkanlah dia, Engkau yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhanMu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah, rupakanlah atau bentukkanlah dia yang ada di perutku dengan rupa yang baik dan tetapkanlah di dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada RasulMu. Ya Allah, keluarkanlah dia dari perutku dengan mudah dan selamat. Ya Allah, jadikanlah dia sihat yang sempurna berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah, panjangkanlah umurnya, sihatkanlah badannya, baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW dan segala puji bagi Allah SWT Tuhan semesta alam.






p/s: cepatlah besar ya baby.. nty bole teman ibu klu kita dok kt umh subang ^_^ ibu n ayah love u so much!!





No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.