Powered By Blogger

Friday, March 30, 2012

.Mr Steak House.

Assalamualaikum.

Hye! 22hb itu ari saya ngn ofismate pegi makan2 sambil farewell utk sorang kawan ni yang nk resign. klu farewell tu mestilah kena ada makan2 kan. so, kitorang ramai2 serbu restoran Mr Steak House kat Shah Alam. ni 1st time saya pegi restoran ni, quite okay dan makanan die pun superb, bagi saya la.. tu pendapat orang yang kuat makan mcm saya. ari tu saya order black pepper steak, sedap sgt. rasa mcm pinggan tu kecik je. nampak kan,sgtlah tamak dan haloba!


Lamb Chop. fenin walaupun makan secubit je =_='


Chicken Chop. dap dap ^_^


Muka penuh minyak, dh bole buat goreng ikan,huh!


Harusla bergambar. ala2 jalan2 cari makan gitew


Dah, cukup2 la letak gamba yang x berapa cantik ni. klu terasa air liur tu meleleh, cepat2 la cari kat mana restoran Mr Steak House ni. orang cakap bila malam memang ramai orang, try datang time bulan mengambang ramai orang x? oii, ape yang engkau melalut ni mak jemah?!!

okbai.

p/s: suka gitew entry pasal makanan ni. burpp!! 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.