Powered By Blogger

Thursday, February 20, 2014

.Teh Tarik Place.

Assalamualaikum

Dah lama kot aku x stress cenggini. Stress pasal keje. Time ni tetiba rasa macam besnyaaaa kalau jadi housewife. Xdak bos nak control. Xdak kena marah. Xdak orang dengki khianat. Aku ni jenis x bole nak control kalau stress. Kalau kena marah dengan bos cpt je air mata ni nak leleh. Tapi aku pandai kaber hahaha. Abes kena marah terus lari lelaju p toilet nangis puas2.

Cerita pasal stress tu kejadian dia semalam. Ari ni baru mampu aku tulis dalam blog. Lunch semalam aku ajak husband jalan2. Kunun nak release tension. Aku ni dapat jalan pun jadilah. Tu pun dah dapat kurangkan tension aku. 

Husband bawak aku p paradigm saja jalan2 p kaison n daiso. Kedai feveret aku buat masa sekarang sebab MURAH! Hahaha. Barang dia semua cun tapi harga berpatutan. Kena lah dengan aku kan.

Pastu kitorang lepak makan kat teh tarik place. Saja bawak husband makan kat sini sebab sebelum ni dia x penah datang. Cian b. Husband x bpe suka lepak kat kedai yang dalam mall ni. Dia lebih suka makan kat gerai2 biasa je sebabnya lagi sedap dan murah.


Teh tarik place ni harga dia okla xdak mahal sangat. Tapi makanan dia x bpe sedap huhu. Husband amek set combo nasi lemak letak sambal sotong. Set ni sekali dengan air. Bole pilih teh o ais or sirap ais. Husband pilih teh o ais sebab kan tengah makan kat teh tarik place harusslah try rasa teh dia bole?? Xdak alasan lain ke b hikhik..


Aku plak memula nak makan nasi kerabu. Tengok kat menu dia meleleh air liur tapI sekali order xde daaaa.. Ada hari2 dia nasi kerabu ni rupanya.. Last aku order meggi goreng sajo. Air mestilah teh tarik. Ni la baru kena b hehe.. 



Rasa meggi dia pun kurengg lah. Sedap lagi aku masak kot bhahaha.. Lepas ni tengok dulu la nak singgah makan lagi ke x.. Sebab sebelum ni aku penah makan kat sini. Time tu aku makan roti telur. Sedap jugak. Sebab tu aku confident ajak husband makan kat sini. Lepas makan tu husband x abes2 nak termuntah sebab teringat nasi lemak sambal sotong yang dia makan tu. Dia cakap x sedap hehe..

Xpe b.. Len kali kita order lain plak eyh. Jangan makan nasi lemak dia dah hehe. Environment kedai ni best. Tenang je. Hilang terus stress aku. Tapi makanan dia la agak spoil sikit kan. Kalau ikut aku ni semua aku hentam. Sedap ke x sedap ke masuk dalam perut jugak. Janji kenyang hikhik..



Okbai

NotaKaki: stress lah selalu for sure husband layan 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.