Powered By Blogger

Sunday, February 9, 2014

.Hepi Weekend Uolss!!.

Assalamualaikum

Hye peeps!! Amacam weekend korang? Aku.. Setiap weekend sama je. Hari ahad je mesti husband amek kesempatan buat OT. Nasib lah ada rezki bole OT lagi. Kalau hari sabtu kaw kaw aku dengan husband berbonding time together gether. Penat kot weekdays bangun awal balik lambat time weekend ni la tambah2 hari sabtu kitorang nak spend time dengan zara's.

Aku plak kalau weekend ni aku banyak buat keja rumah. Biasa la kan sejak dah jadi isteri dan ummi ni semua keja kena buat sendiri. Dulu sebelum kawen bole la mak dengan kakak yang buatkan. Sekarang sorry la... Semua sendiri bikin. Masak pun xdaklah pandai sangat tapi husband selalu puji masakan aku. Confius gegurl!

Esok dah start bekerja. Dah lama aku cuti. Last week aku keje sehari je sebab kak wan sakit. So aku terpaksa cuti jaga zara's. Nak hantar kat orang sapa?? Diorang ni dah la takut dengan orang yang x kenal. Tok ngan opah yang selalu jumpa tu pun kena warm up dulu baru diorang okay. Apa saja lah anak. Nasib husband ada offer diri nak jaga diorang tu pun sehari jelah. Okay la dari xde kan.

Okbai

NotaKaki: weekend adalah hari yang terbest di donia!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.