Thursday, June 19, 2014

.Rindu kat Kampung.



Assalamualaikum

Dah dekat2 nak puasa ni teringat sangat2 kat kampung. Nasiblah kampung aku tu jauh. Nak balik punya seksa 5 jam kau atas jalan. Kalau x tiap2 minggu aku redah balik kampung. Tiap2 minggu balik pun x bole kan. Mau pokai poket, botak kepala huhu!

Tiap2 malam lagu siti ni jelah aku dok layan. Pastu tetiap hari mesti x miss call mak. Rindu babe! Aku kan anak bongsu. Anak bongsu kan jenih manja2 gittew. Dah kawen pun tetap manja dengan mak.

Sekarang ni dok menghitung hari jela nak balik awal bulan depan. Nak berbuka dengan mak, berkumpul dengan adik beradik lain. Kitorang dah siap plan dah balik sesama. Nama je semua dok kat kl tapi jarang sangat jumpa sebab aku dok jauh hujung dunia. Depa bole la selalu jumpa. Rumah dekat2. Aku sorang je yang tersesat jauh. Apa nak buat.. Dah keje area sini, menyewa pun kena kat sini jugaklah kan. Nak dok kat kl kena tempuh jammed plak pepagi, x gamak haku!

Bubye

p/s: Bila dengar lagu ni mesti air mata ni jatuh, geram betoi!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.