Powered By Blogger

Saturday, September 5, 2015

.Cotton Craft.

Assalamualaikum

Hi peeps! Busy weekend sangatt. Plan dah lama nak pi wholesale Pureen kat glenmarie shah alam tapi ya ampunnnnn  memang aku xkan pi dah kot. Ramai sangat orang! Sampai nak pengsan aku. Nasib baik anak2 kitorang tinggalkan kejap kat rumah kak wan kalau x kesian kat diorang kena bersesak sesak dengan orang ramai. Tadi pun ramai yang bawak anak2 diorang lepak duduk kat tepi2 jalan je. X gamak jugak aku rasa diorang nak redah. 

Aku memang x sempat nak beli pape. Baju selai pun x dapat. Cuma sempat beli mandian pureen untuk member n zaras je. Yang lain yilek. X sanggup aku. Mohle kite balik b.. Jom..

Cadangnya nak pi tengok wayang tapi xde cerita yang best. So ajak husband pi makan kat cotton craft. Kak reen la ni menghasut aku pasal cotton craft. Tengok kat instagram cam sedap je. Nak try rasa gak hehe..

Sampai je kat cotton craft, xde orang pun. Kitorang je. Lagipun tempat dia cam x strategik. Kebelakang sangat. Ramai yang x perasan agaknya kewujudan restoran ni. Tapi dia punya deco shantek angatt. I is suka!!





Aku order ni haaa fettucinni alfredo salmon. Yummy sedap lagi2 yang creamy2 camni memang i loikkee hehe.. Air aku order mango rush. Memang kuat rasa mango dia. Dap2..


Husband plak order meatball marinara. Pun sedap gak. Meatball dia tersangatlah padat. Nora bagi 5 bintang hehe. Air husband order milky maze. Pun sedap gak. Semua sedaplah. Lagi satu masa memula makanan sampai husband cakap, sikitnya... Last2, bila dah makan.. Husband complain banyakla plak. Jenuh nak habiskan. Tengok je cam sikit. Tu la b. Tamak lagi kan hahaha..



Tapi bagi aku makanan western ni x best makan time lunch. X kenyang n puas sangat. Biasalah perut orang kampung kan. Pape mesti kena cari nasik gak. Jomla b kite balik. Amek anak2 dah rindu sangat dah. Pastu nak masak nasik haha! 




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.