Powered By Blogger

Tuesday, January 17, 2012

badan dah naik sangat!


Assalamualaikum.

Hye! mcm2 sbnrnye nk hupdate dalam blog ni tp asyik postpone ja.kejap ade mood kejap xde mood,hahaha.lately asyik malas ja.nk dtg keje lagila,aiyoh!klu husband saya keje morning saya kena bgn seawal pukul 4.50pg,x gila kau! bgnla saya terhegeh-hegeh mandi siap semua pegi keje sambung tido,kahkahkah.mmg serabai gila la klu pegi keje.dh x pkir kecantikan dan ketrampilan langsung.ape nk jd ni juju oi..baru sebulan kawen dh mcm makcik2.xmo2..

Satu hal lagi psl berat badan saya yang makin bertambah-tambah.uish,dh berkembang baik x ingat pnyelah.tiap2 ari saya cuba motivate diri untuk diet tp masih x berjaya.sebelum kawen nasi memang musuh saya yg no 1.tp lpas ja kawen dh jd bff tau.satu ari mmg x bole hidup tnpa dia,hehe.pagi petang malam nasi je yg saya hadap.gila kan!

Dalam masa sebulan ja badan saya dh naik lebih dari berat sebelum saya pnh diet dulu.saya xnk gemuk lg tp saya nk tetap mkn dan mkn.so,saya kena amek jln mcm mna saya nk diet tanpa perlu tgglkan nasi.kena mkn tu! ok2,saya kena rest dan pkir dulu jln mcm mana nk kurus okeh!

p/s: kurus itu meletop!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.