Sunday, January 22, 2012

.sharing is caring my dear.

Assalamualaikum.

Hye! di pagi ari ahad nan mendung ni rase mcm nk sambung tido ja tapi memandangkan saya baru je lepas mentekedarah nasi goreng,perut yang comel ni masih lagi kembung niat itu saya cancelkan.so,sementara itu saya nk share sikit ape yang saya pakai utk menjaga kebersihan dan kecantikan muka saya,ceewah!

Sebenarnye ramai kawan2 saya tanya mcm mana saya jage muka.kat sini saya nak beritahu,muka saya bukanlah elok sgt.ye,mmg muka saya jarang dilawati oleh jerawat yang ade pn yang kecik2 yang manje2 je tapi klu tgk betul2 muka saya banyak blackhead okeh! T_T

Tapi blackhead yang ade ni masih bole dikawal dengan penggunaan produk jeng3x..

...

...

...


Betul..saya pakai produk safi balqis perfect 10.bagus tau! tapi kena rajenla.setiap kali nak cuci muka saya akan pakai 3 jenis pencuci muka.scrub,control oil dan cleanser.scrub ni klu pakai ari2 pn xpe.x jadi masalah,ngeee...

^_^

Dah tau kan rahsia muka saya yang konon comel ni.sesapa yang nk try bole beli,x mhal sgt pn.kat kedai runcit mamak pn dh bole dpt produk ni,x susah2 nk cari,hehe..

Ini saya dulu yang masih single,auww!

p/s: x kedekotlah!




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.