Powered By Blogger

Saturday, January 21, 2012

.Hornymoon.

Assalamualaikum.

Wah,bnyknye entri yang keluar dalam satu hari.bagus2,memang layak dijadikan istri (eh,tibe2 plak)

Saya saje gedik2 nak share gambar honeymoon kitorng kt cameron highlands.1st time okeh pegi cameron.memang jakun gile lah kat atas sane,hahaha.layan gamba lah lagi best dari layan diri sendri!

Ha,ni lah hotel yang kitorng duduk.sila baca kt gamba tu,COUNTRY LODGE RESORT.luar dalam memang cantik yang paling penting mestilah bersih.yang best sekali tv dalam bilik lcd you! wifi pn ade! best....

Yum yum..cedapnye strawberry chocolate nih! saya beli masa kt pasar malam di brinchang.terbaeekkk...

Yang ini mmg feveret saya masa kt cameron.sejok2 pekena sup tulang dan nasik mmg menggugat selera makan saya! nak lagi plissss... T_T

Ngeeee..muka soo bolat tapi tetap kiut (bole x?)

Alamak,mmg x igtlah ape name tmpt nih! dtg cni sbb nk tumpang toilet sebab x tahan nak shishi.hmm....

si suami dah macam si jiwang karat

Beg tu utk cover perut saya,hmm..

Yeay,si suami belikan aiskrim utk saya.

Asyik mkn sampai terlupa mcm mana cara nak posing,hohoho

Sekian dari saya.

^_^

p/s: nak pegi cameron lagi.. :(

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.