Powered By Blogger

Saturday, January 21, 2012

jangan tanya lagi oke!

Assalamualaikum.

Hye peeps! today is saturday n i loved it tapi si suami 'ter'paksa keje mlm.siang ari xdela boring sgt walaupon si suami asyik tido ja.xpe2,cian kat si suami. ^_^

Oke2,nak back to da point naa..lepas ja kawen ni ade benda yang selalu telinga saya dengar dan saya terpaksa hadapi.hmm..perihal tentang 'bila nk ada baby?'.saya tau semua orang lepas kawen memang x terlepas dari soalan ni kan.saya tau semua tu tapi mungkin saya x berapa nak ready nak jwb soalan tu sebab tu semua keje yg di atas.kalau sekali dua tiga kali mungkin bole saya jwb lg tapi klu dah berkali-kali dan berhari-hari saya x mampu nk buat apa.cuma terpaksa senyum dan tunjuk gigi sahaja.saya baru sebulan kawen kak oiii..dan saya masih berusaha utk dapatkan baby (gatai). ^_^

Kalau betul rezki saya di awal perkahwinan ni saya amatlah bersyukur pada Allah yang Esa.semua pasangan yang baru bekawen mengimpikan rezki yang sama dan saya percaya rezki saya ade dan saya masih menunggu berita gembira itu.so,sila jangan tanya lagi oke? klu betul ade rezki nty saya akan bgtau.

sumber dari pakcik google*

p/s: perut saya hampir jadi begini tapi bukan kerana buatan si suami tapi buatan sendri.sigh T_T



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.