Powered By Blogger

Saturday, November 3, 2012

.Anak Anak Nyawa Aku.

Assalamualaikum

Sejak jadi mak ni jiwa aku soft sgt. Kadang tu ada gak meletup tapi sat ja. aku baru sebulan lebih ja jadi mak ada byk benda yang aku kena belajar lagi. pasni aku dah nk masuk keja, kena get ready mental dan fizikal. Bukan get ready psl keja tapi nak get ready jaga anak2 ni. Lepas masuk keja ni mak nak blik kg so aku kena la siapkan diri jaga anak2 klu husband keja mlm.

Sumpah aku gabra jaga dua org baby sorang2. Aku takut klu diorng nangis serentak. Mana aku nak bg nenen mana aku nak bg tido..woooo, cabaran tu! Kadang aku sampai tension pikir psl tu. Aku ada gak bincang psl benda ni ngn husband.

Husband: "malam ni ayg try jaga anak2 sorang2. B ngn mak tido dlm bilik ok x?"

Aku: "bole kot tapi klu diorng nangis x berenti cmne?"

Husband: "try la bg smpai diam klu x bole baru panggil mak ngn b"

Aku: " erm..klu diorng nangis ayg terus panggil mak ngn b.xmaula try2 bg diam"

Husband dgr jawapan aku trus gelak,hahaha..xpa, part jaga anak2 sorang2 tu mmg aku kena buat. Klu bole aku xnkla berjauhan dgn anak2 aku. Penah sekali masa 1st time aku tgglkan diorng p mydin sbb nk bli brg dpur, menangis jgkla aku dlm keta. Sedih woo tgglkn anak. Diorng la nyawa aku. Aku xmau kehilangan diorng. Sapa2 yg dah ada anak msti dpt rasa apa yg aku rasa,huhu..

I
kakak

Adik


Bubye.

P/s: jadi anak2 yg solehah ya! 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.