Thursday, November 1, 2012

.Yeay! Im Free!!.

Assalamualaikum

Alhamdulillah.. ari ni cukup 44 ari aku berpantang. berpantang ke?ngee.. sikit2 la..cukup 44 ari aku ngap mcm2. raya haji smlm raya kat kl ja. pas abes mak p smyg raya trus shoot p umh maktih. raya kat situ ja. ptg sikit balik teluk intan sbb husband cuti sabtu n ahad. ada peluang tu balik la teluk intan.

Ari ni mak mentua ada buat makan2 sikit, aku pun amekla kesempatan ni isi perut aku. dah lama weh nak mkn mcm2, ari ni dpt jgk. sup tulang pun aku tibai,hahaha.. sempat jugak aku merasa, nasib bek anak2 kuar awai. abes ja pantang terus mandi air sejuk, dah x kuasa aku nak p jerang air mandi air suam,huhu.. aku ni kan malas, ni tabiat buruk aku hokey..

Okla, tu je la.. x sempat nak post entry baru sbb terlalu bz ngn anak2, heeeehee.. tata..


p/s: aku lambat post entry ni sbb x sempat.. semua x sempat T___T

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.