Powered By Blogger

Tuesday, October 23, 2012

.Lagi 4 ari, senyummm.

Assalamualaikum

x sabar weh lagi 4 ari ja lagi aku dah nak abes pantang! x best asyik dok tahan nak makan mcm2. makan ni x bole makan tu x bole tapi kadang2 tu aku curi2 jugak makan,hehe.. sikit ja pun. time berpantang ni mak aku yang jaga. mak aku la yang larang aku makan segala ni. masa awal2 pantang dulu, kira lepas balik hospital la, mak aku siap buatkan air halia+lada hitam. buweek!! mesti la x sedap. pastu makan lauk ikan haruan ja. sampai lani dok makan ikan haruan, tu keja husband asyik dok beli ikan haruan ja sampai dah naik muak.

Time pantang ni memang la x best, dulu masa tgh pregnant dok bilang ari ja bila la nak cuti berpantang. igt syiok sgt kot tapi bila dah kena time pantang ni adoii tahan jela. nasib baik la 4 ari ja lagi. luka operate aku plak x cantik mana. xtaula apa salah, mcm ada nanah ja tapi still kuat melekat, tu kata husband la.. aku nak rasa guna tangan takut, ngeri.. selalu klu aku berpeluh, cpt2 aku lap luka tu biar kering. dah lebih sebulan pun x elok 100% lagi. ni la beza klu beranak cara operate ngn normal, hmm..

Even time pantang ni sgtlah x best tapi tiap ari aku setkan mind aku, time pantang time aku ngn anak2, x dpt tido lena xpe asal 24/7 aku dgn anak2, tu pun dah cukup heaven dan aku akan igt+rindu saat2 mcm ni lagi. nak lalui time pantang ni lagi? hahaha, tunggu luka baik dulu pastu ON lah! bhahaha.

^__________________________________^


p/s: time pantang x dapat kuruih pong! T_T

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.