Powered By Blogger

Thursday, November 14, 2013

.Gila Gadget.. Amboiiiii.

Assalamualaikum

Hehe.. InsyaAllah.. Hari ni aku berniat nak buat update marathon gittew. Banyak sebenarnya aku nak update tapi tu lah masa tu yang terlalu mencemburui aku. Apsal nth masa ni tetibe je jeles kat aku.. *kau ni dah kenapa*??

Hari ni Zara's dah setahun 2 bulan, yeayyyy!! Alhamdulillah Zara Amalia dah bole berjalan tapi Zara Amani x bole lagi. Amani still takuit2 lagi nak melangkah. Amalia plak dah xnak merangkak dah.. Jalan je keja dia *senyum sampai ke telinga*










Zara's ni sangatlah obses dengan gadget. Tambah2 si Amani. Pantang sangat kalau nampak ipad cepat2 dia datang kat kita. Kalau dah dapat tu susah sangat nak share dengan orang. Macam ipad tu dia punya je. Ni semua ikut perangai husband lah ni. Bapa borek anak rintik gittew. Husband tu kalau sehari x pegang komputer dia memanglah x sah. Ada ja benda dia nak godek dalam komputer tu. Pasal gadget husbandlah no 1. 

Bila dah nampak Amani terlalu gila sangat dengan ipad ni maka kami suami isteri x selalu sangat bagi ipad tu kat diorang. Ada masa2 je yang kami bagi. Bukan tiap2 hari tau. Kalau tiap2 hari tu yang dia jadi ketagih nak main tu. *budak2 tau ka ketagih, hikhik*

Kitorang hanya bagi zara's tengok Alif Baa Taa, ABC, Barneys dan Gwiyomi sahaja. Gwiyomi tu x bole nak halang.. *nangis tersedu sedu*.. Talking Ginger dan Talking Tom still okay.

Bebudak ni kalau bole jangan diajar sangat gadget2 ni takuit nty asyik main benda tu je. Dok la dalam dunia dia sendiri. Tapi kalau sikit2 tu bole la.. Kang nty orang cakap anak kita ketinggalan zaman plak khenn hikhik..

Okbai

p/s: Aku bagi diorang main ipad untuk benda2 yang aku sebut di atas saja.. Lain pada tu SORRY ye anak2. 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.