Powered By Blogger

Tuesday, November 26, 2013

.Tu Kan Rezki Allah

Assalamualaikum

Arghhhh tensi sungguh. Mau nya x.. Ada orang pertikai aku dapat anak kembar sebab makan pil hormon. What the $&@?!!! Aku x fahamlah ada jugak bangsa manusia macam ni. Dia cakap pil hormon yang aku makan tu acid folic. Acid folic tu yang menyebabkan aku dapat baby kembar. Bagus betul conclusion yang dia buat tu. Tapi yang aku musykil tu kakak aku pun before pregnant dia consume acid folic x dapat plak baby kembar. Ketahuilah sayang.. Tu semua kerja yang di atas. 

Memang sebelum pregnant dulu aku ada amek acid folic sebab aku ada baca kat internet kalau nak pregnant cepat kena makan acid folic. Well tu kan salah satu cara aku untuk pregnant. Xdak plak aku google acid folic tu bole dapat baby kembar. Aku x penah terpikir sikit pun nak dapat baby kembar. Cukup dapat pregnant dan ada anak aku dah bersyukur. Tapi Allah bagi kami suami isteri lebih daripada tu. Alhamdulillah..

Aku xtau apa masalah dia cakap macam tu kat aku. Adakah dia jeles ke apa aku pun xtau. Xpyh nak jeles sangatlah. Aku ni bukan sesapa pun nak dibandingkan dengan dia. 

Okbai

P/s: tensi tapi nantuk angat.. Nunite sayangness ;p

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.