Powered By Blogger

Saturday, December 20, 2014

.Tahniah Malaysia!!.

Assalamualaikum

Habes sudah piala AFF suzuki Malaysia lawan Thailand. Even kita kalah but still juara dalam hati setiap rakyat malaysia. Mesti bukan aku sorang je bangga dengan team HarimauMalaya tapi semua bangga dengan diorang. Xpela dah takdir kita kalah terima jela kan tapi malam ni HarimauMalaya memang power!

Aku dengan husband layan kat rumah je. X koserr dengan perut boyot ni nak p stadium. Bes gak tengok bola malam ni sebab husband masak rangka ayam.. Yummy angat! Adik ipar aku ade jugak malam ni tumpang tido sebab besok dia ada hal kat kl. So meriah sikitla. Siap tapaukan sate lagi. Kenyang perut. Lagi la budak dalam perut ni xnak keluar sebab dapat makan macam2. Jangan dik.. Keluar la cepat huhu! 

Till then, bubye

P/s: aku ni bab2 bola failed sikit tapi bukan penghalang untuk aku sokong HarimauMalaya hokay...


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.