Powered By Blogger

Sunday, May 24, 2015

.Day 3 : Banyaknya Baju.

Assalamualaikum

Phewww! Penatnyaaa.. Ingatkan time weekend bole la bersenang lenang, bersantai bagai tapi nan hadooo! Macam2 benda weh aku buat sebabnya masa weekdays kadang tu memang x sempat nak basuh baju, kemas rumah jadinya tertangguhla sampai ke weekend. Sedihhhh!

Korang tengokla umah aku ni penuh dengan baju je. Ni seminggu punya baju x basuh ekeke. Ni kes memang x sempat. Baju sampai sidai kat railing almaklumlah umah iolls ni xde balkoni so kalau nak sidai baju banyak2 tu kena tarikla railing ke hall. 


Dengan baju yang bersidai, baju yang x berlipat pun ado. X bole tau kalau sekali biar x berlipat siaplah nty mesti menggunung punya. Aku dah biasa jadi gitu. Nasiblah mood azhad hari ni elok je. Sempatlah aku masak, sidai baju, lipat baju. Hari ni husband OT x dapat nak tolong aku tapi lepas dia balik nty macam2 benda aku dah plan nak bagi dia keje hehehe.. 


Kalau part lipat baju memang aku sorang jelah. Husband penah tolong aku lipat baju tapi lepas tengok cara dia lipat hmmmm xpela b biar ayg sorang je la lipat. Ntylah insha Allah kalau aku rajin nty aku share lemari burok aku, lemari baju anak2. Xdela hebat sangat tapi iolls saje je nak share. Mana lah tau kot2 orang lain bole dapat inspirasi dari apa yang aku share tu. Gittew sangat ayat aku tau kikiki.

Till then, bubye

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.