Powered By Blogger

Thursday, August 13, 2015

.Mother's Room.

Assalamualaikum

Hye peeps! Just want to share mother's room kat tempat keje aku. Alhamdulillah, ade 2 'buah' eyk mother's room kat sini. Sangat supportive betul. Sukaaa! Tapi aku selalu guna yang paling dekat dengan department aku la. Dan amat2 lah selesa. Memandangkan aku keje di dalam line/production, memang lah x patut dan x boleh ye nak mengepump kat dalam line. So, company dah sediakan untuk mommy2 gojes ni kemudahan yang selesa dan thorbaekk.

Okay, aku ade selitkan sikit gambar2 dalam mother's room yang biasa aku guna. Dalam mother's room ni ade 2 bilik. Jom skodeng!

Ni salah satu bilik. Besar gak, kalau yang okay jerrr nak sharing2 bole la muat dalam 2 orang. Kalau x biasa nak share dengan orang uolls bole je tutup pintu kunci hehe. X kesah. Kalau bilik penuh kat luar ni ade kerusi untuk menunggu or kalau lama sangat bole la ko pump jela kat luar tu. Ade plug bagai.. Semua dah disediakan gittew.



Ni bilik lagi satu. Sama je besarnya.



Ni la benda paling penting. Peti ais. Ni kecik sikit. Kalau mothers room satu lagi besar peti ais dia tapi aku x larat nak pegi sana. Jauh... Yang tu bilik ade 3.



Toilet pun disediakan. Dah macam mother's room kat shopping mall la plak kan. Senang bila ade toilet, nak cuci part2 pump semua. Kang lepas pump terasa nak shishi senang je kan.

Haaa ni gambar keseluruhan lah kiranya. Besar x? Alhamdulillah.. Sini la tempat aku menuai tetiap hari. Kalau lama sangat aku bawak je laptop masuk. Sambil pump sambil buat keje. Susu dapat keje siap, ye dok? hehe



Yang aku perasan, sejak aku menjadi pengepump tegar ni kebanyakkan yang pump orang cina. Baguskan. Diorang pun ade kesedaran betapa bagusnya susu ibu ni. So mommy out there yang tengah pregnant tu niat kan dalam hati nak susukan anak nty dengan susu ibu. Banyak kelebihannya. Aku pun dulu penah gagal. Kali ni memang dah niat since pregnant dulu nak susukan azhad dengan susu aku sendiri. Harap2 niat aku ni berjalan dengan lancar. Amin. Doakan aku ye!

Till then, bubye

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.