Powered By Blogger

Friday, May 20, 2016

.Get Well Soon Son.

Assalamualaikum

Minggu ni rajin betui jari jemari ahkak menaip. Dah lama rasanya x membebel dalam blog kite ni. Ade yang rindu ke mihmih.. Minggu ni aku rasa macam keje x keje je. Dahla minggu ni 4 hari je keje sebab hari jumaat kitorang dapat cuti replacement untuk Wesak day. Hari senin and selasa aku dapat MC sebab sakit mata. Holiday mood on kauu haha! 

Tapi hari isnin tu pengasuh wassap aku bagitau azhad muntah2 and cirit birit. Adussss.. X bes kan bila anak2 sakit. Mak2 angat tau. Korang yang dah ade anak tu tau la perasaan bila anak kita sakit huhu.. Tengah hari lepas balik klinik aku bawak balik azhad ke rumah. Aku syak dia muntah and cirit birit sebab minum air susu strawberry dutch lady sebab pagi tu sebelum p rumah pengasuh aku bagi dorang susu tu sorang satu. Azhad mana penah minum air tu.

Malam tu p klinik. Time tu dia aktif lagi. Kat klinik main sini sana. Esoknya aku x hantar azhad ke pengasuh sebab aku MC lagi. Hari selasa tu lah badan dia start panas, tido je sepanjang hari. Risau sungguhla aku. Sampai lah ke hari ni dah masuk hari keempat demam still on off. Muntah and cirit birit kurang dah sikit cuma dia x aktif sangat. Nak menempek je keje dia. 

Semalam aku keje tapi aku dengan husband amek half day sebab bawak azhad pegi amek darah. Pagi tu pengasuh bagitau lagi azhad muntah and cirit birit. Baru je hari rabu tu macam dah lega sikit tup2 semalam jadi balik huhu. Alhamdulillah, result darah azhad semuanya normal. Doc pun cakap dia xde pape. Lega sikit hati ni. 

Tapi kena beware jugaklah kan. Risau jadi pape. Nak pegi mana2 pun terbantut sebab pikirkan azhad. Xpe.. lain kali bole je jalan2 kan kena pentingkan anak2 yang x sihat ni. Kesian dia.. Ummi doakan aad cepat sembuh ye sayang. Ummi rindu aad yang dulu.. Aktif, banyak makan, gemuk.. Korang doakan azhad cepat sembuh ye..





Till then, bubye

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.