Powered By Blogger

Thursday, July 19, 2012

.Bonus Masuk 21hb,yeehaaa!!.

Assalamualaikum.

Pepagi masuk opis bukak laptop, baca email dapat gud news,gud2!! baca title email, BONUS MASUK 21HB. mulut ni dah senyum samapi ke telinga dah,ngeh2.. bila bukak email tu ni haa dia..

..

..

..

*klik utk besarkan > klu rabunla,huhu

Oke, saya tertipu kali ni. tp bila pikir2 balik memang bulan Ramadhan senang nak dapat pahala lebih. so, cpt2 la grab pahala banyak2.. bulan Ramadhan ni sekali je dalam setahun. saya pon sebenarnya x sabar2 nak tunggu bulan Ramadhan yang tinggal bpe ari je lagi. harap2 puasa tahun ni penuhla tapi doc dah pesan awal2 kat saya klu bole saya ni x digalakkan berpuasa sebab saya pregnant twin babies, bila saya puasa banyak acid akan terkumpul dalam badan n bole effect kat babies. insyaAllah, klu diizinkan Allah saya berpuasa, saya akan teruskan. klu x, puasa sekerat ari jela,hewhew..

Sempena kedatangan bulan Ramadhan tak lama lagi ni, prepare la pape yang patut. bagi isteri mentah mcm saya ni (hehe) kena selalu bukak buku resepi sebab nak masak lauk berbuka. 1st time la katakan.. klu penat sgt tu, alamatnya pegi bazaar ramadhan jela,hikhik.. nak pegi solat tarawikh rasanya x dapat kot sebab keadaan diri yang x mengizinkan T_T.. skang saya dah mula solat duduk. kaki saya dah x bole nak tampung berat badan saya ni. kaki pon dah mula bengkak, jalan dah serupa penguin dah,huhu.. tapi makan tetap ade selera,hehe..

okbai.

p/s: x sabar nak tgk cerita2 kt tv time bulan Ramadhan nty ^_^'

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.