Powered By Blogger

Thursday, July 19, 2012

.UJANG lawok.

Assalamualaikum.

Hye! korang penah x layan majalah UJANG? sesapa yang kipas susah mati sama majalah UJANG mesti beli tiap2 bulan kan. saya diantara itu. tapi tu dulu skang ni dah x beli dah. lepas je masuk poli memang x beli. dah lupa setiap bulan majalah ni kuar bpe kali, harga pon dah lupa. banyak sgt makan semut, saya memang cepat lupa,huh. tapi klu time2 tgh stress ke apa syiok layan majalah UJANG ni. kekadang tu bila baca, gelak sampai x ingat dunia,hahaha.. skng klu nak layan pn tggu balik kampung jela, sepupu depan umah tu tetap gigih lagi kumpul majalah ni. saya la tukang pinjam,hehe pastu bila dh abes baca lupa nak bagi balik, sori ya ajib! ^_^'


Baru-baru ni en b tunjuk kat saya kat forum carigold ada orang letak thread pasal majalah UJANG. ramai yang attach cerita2 dalam majalah ni. en b memang selalu layan carigold, tup2 terjumpa thread ni, ape lagi serbu la walaupun x banyak tapi cukupla klu nak gelak berdekah-dekah,hahaha.. layan sikit..













Hehe..ni jela yang dapat saya santapkan utk korang. nak letak smua kang jenuh nak dok save image je.. cukupla ni kan,hewhew.. skang ni dah mcm2 majalah lawak dah kuar mcm APO? tapi saya tetap minat UJANG. ni nak masuk bulan Ramadhan ni for sure la bumper puasa dah kuar, ape lagi cepat2 la pegi kedai kang abes plak ;p

okbai.

p/s: terasa mengidam nak beli majalah UJANG plak, ade ke pesen mengidam mcm ni??

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.