Powered By Blogger

Wednesday, July 18, 2012

.Kalau Sudah Rezki.

Assalamualaikum.

Hyep! salam rabu. harap2 minggu ni berjalan dengan cepat ya! x sabar nak jumpa sabtu dan ahad semula. oh ya! minggu ni minggu terakhir untuk kita makan banyak2 sebelum nak puasa ni. dusshh!! ko pikir makan je ye ju, hewhew =_=' 

Alhamdulillah.. syukur kepada Allah. sejak dua menjak ni ade je rezki yang Allah bagi. even bukan rezki wang ringgit tapi rezki lain pon dah ckup untuk kitorang. tu semua kitorang anggap rezki babies. baru2 ni kakak kat tempat keje dengan seikhlas hati dia nak bagi kitorang katil. actually katil ni ade rosak sikit tapi kalau repair sikit je memang dah bole pakai lagipun kakak ni memang nak beli katil baru. so, memang dah jadi rezki kitorang la. x sangka langsung. ade jgk saya nak hulur duet tapi kakak ni xnak, bg free je. sooo baek kan ^_^.. baru je saya berangan n dah siap cakap kat en suami teringin sangat nak set katil baru. yela, dari mula kawen kitorang guna katil double dacker je. yang kat atas tu kitorang bukak la, guna yang bawah je. tu pon saya beli time saya bujang dulu, dapat je bonus terus saya beli sofa n katil double dacker tu. lepas kawen bawak sekali masuk umah sewa ni. bila dah ade katil baru ni dah jimat sikit cuma nak beli almari je lagi. seronok..xde nak buang duet banyak2, duet tu bole simpan buat saving kan.

Semalam, ofismate bagi baju baby, stokin baby n detergen. Alhamdulillah sgt2.. xtau nak cakap ape dah. memang rezki sgt2 bila ade orang yang mcm ni. terharu tau. terima kaseh banyak2..memang baju tu saya nak beli tapi bila dah dapat ni rasa cukupla, nty lepas bersalin baru nak beli lagi. dalam kete terus bukak baju n stokin2 yang ofismate saya tu bagi. x sabar,haha.. balik umah susun semua barang babies. pe'el saya skang ni suka bukak,tgk,belek2 barang babies. sampai en suami pening kepala tengok perangai saya ni. bila dh bukak semua barang babies nak kemas balik dah jadi malas. biar je bersepah depan tv,hewhew. x senonoh betul. malam tadi baru kemas letak dalam plastik. insyaAllah, 30 weeks nty saya nak start basuh baju babies. x tau larat ke x. saya igt nak cuci guna tangan sebab sayang kalau cuci guna mesin kan. xpela, buat slow2.. lagipun baju babies x banyak ^_^


Detergen baby >_<

Baju dan stokin yang gila comel!


okbai.


p/s: thanks kong. cina sarawak ni baik sgt tau! ;p

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.