Powered By Blogger

Monday, July 30, 2012

Dugaan dari Allah.

Assalamualaikum.

Betapa berat ujian Mu Ya Allah.. saya tau kalau Allah uji kita bukan bermakna Dia x suka kita tapi Dia sayang kita. Dia nak tau yang kita ni betul2 bole trima ujian dari Dia atau x. saya memang x bole terima stress tambah2 dalam keadaan macam ni. tapi apa bole buat, semua ni dah ditetapkan. saya cuma bole bersabar dan berdoa supaya diberi kesabaran dan kekuatan untuk saya tempuh semua ujian2 ni. saya kena kuat, saya tau kat luar sana ramai lagi yang terima ujian lebih teruk dari saya. setiap sorang lain ujiannya. semoga saya terus kuat dan dapat bersabar dengan dugaan ni. mungkin semua ni ada hikmah di sebaliknya. 



okbai.

p/s: teruskan berdoa. Allah sentiasa mendengar :')

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.