Powered By Blogger

Thursday, December 13, 2012

.Bisnes.

Assalamualaikum

Aku nak meniaga la. Meniaga ni dah mcm jiwa aku. Tapi bila aku aku start meniaga ja mesti x menjadi. Xtau la apa silap. Aku bkn pikir nk untung.  Aku mmg minat dan klu bole aku nak meniaga ja xpyh p keja. Klu meniaga through online lagi bagus. Dapat jaga anak2 sekaligus.

Masa kat poli dulu aku amek course marketing tapi aku ni x berapa nak pandai ckp. Kan klu org marketing ni kena mulut manis sikit baru la brg bole laku tapi aku x.. Setakat nak promote brg bole la tapi  klu nak paksa org beli brg aku x sanggup sbb aku tau mcm mana perasaan org yg kena paksa beli brg walaupun dia xmau,huuiiiii seksa!

Ari tu aku ada p kenanga igt nk survey harga brg kat situ. Dari dulu aku minat nk jual baju baby,heeeee.. Harga kat sana xdakla murah sgt. Maybe aku x survey byk tempat kot sbb time tu aku p masa lunch hour ari jumaat. Lama sikit klu kuar ari jumaat tapi x sempat jgk. Rambang mata la dok tgk baju budak,huuuuuu.. Ntyla bila2 free aku nak p survey lagi. Mudahan ada rezki aku nak meniaga kecil kecilan ^__^.. Pada sapa2 yang sudi bantu aku nak meniaga ni tolongla ya.. Yang nk bg advice ka.. Silakan.. Aku perlukan smua tu.. Tq ^_^

Bubye

p/s: Mudahan ada rezki aku.. Amin..


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.