Powered By Blogger

Wednesday, December 26, 2012

.Bila Mau Kurus?.

Assalamualaikum

Aku rasa sapa2 yang follow blog aku dari awai mesti menyampah dengan entry aku ni,bhahaha.. Dah byk kali dah aku post cerita psl nak kurus ni. Dari aku anak dara sampaila dah ada anak cerita ni xkan abes punya kecuali aku dah betui2 kurus.. Kannn..

Kalau dah nama dia ppuan mestila bab2 nk cantik nk kurus dalam list pertama dia,hewhew. Igt aku ni xmau hot ka? Kena jaga oi nty husband lari. Lagpun aku muda lagi baru 24 tahun. Skng ni memang badan toksah ckp la tembam you! Pipi selambak,hahaha.. Perut tak payah cerita la. Kondisi  muka dan bentuk badan aku skng klu org tengok mesti org igt aku ni dalam lingkungan umo 30an. Malu jgk kadang jalan ngn husband. Mcm kakak ngan adik. Dhla husband aku ni jenis badan kecik. Aku badan besar. Nampak x kontra di sitew. Sedih rasa mcm tekanan jiwa ja. Aku penah sembang ngn husband pasal benda ni.

Aku: "B, ayg gemuk dak?"

Husband: "xla.. Biasa je.."

Aku: "tapi ayg rasa ayg gemukla.." (xpyh rasa2 mmg gemuk pn,hewhew)

Husband: "xla.. Tapi klu gemuk pun normal la ayg kan tgh menyusu mmg kena mkn byk nty susu makin byk.."

Aku: "tapi klu gemuk ayg x cantik.. B x malu ka ada wife gemuk?"

Husband: "nak malu apa.."

Susah sembang ngn laki mcm endah x endah ni. Kang betui wife dia makin gemuk ada niat nak p cari lain plak. Kadang saja nak jaga hati wife dia. Bukan kita xtau. Dah faham sgt perangai lelaki ni. Even muka dia suci mcm dilindungi kaabah ka apa perangai tetap sama. So, bini2 kat luar sana kena faham sendiri la. Klu tgk cermin badan tu dah gemok pandai2 la berdiet. Aku ni klu bole teringin nak pakai premium beautiful tu tapi x mampu. Mahai sgt,huhu.. Xpa la, aku slow2 dietla. Harap2 kurusla nty. Utk husband jgk..

Bubye

p/s: lepas bersalin mmg ni la hot issue! Poning kepalo den =_='


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.