Wednesday, January 16, 2013

.Kau Memang Celaka kan!.

Assalamualaikum

Today im in the bad mood. sgt2 bad mood. pagi2 supervisor yg sungguh celaka tu dah bikin hati aku panas. memang aku dah x tahan dengan mulut si celaka tu. agak nk bergurau biar la bertempat. ni ko bantai aku depan orang ramai dan perkataan 'MENGANGKANG' tu adalah satu perkataan yg sgt2 kurang ajar. igt aku teringin sgt ke nak join masuk DBS tuh? sah2 la ko supervisor ko kena present semua report. yg ko jeles dengan aku pehal. ko x siapkan report itu ko punya pasalla. tangan aku ni terketar2 lagi dok tahan marah. rasa nak bagi penampar ja. 

Ko igt aku datang keja dok mengangkang ja ka? x buat keja langsung?? tu ko bukan aku. ko tu buat2 sibuk time ada bos ja klu xdak bos mcm2 ko buat kan. booking hotel la time keja keluar la entah2 pegi dating, huh! sakit hati aku. sedap ja ko jatuhkan maruah aku depan orang ramai. ko tu dah melampau! aku xkan maafkan ko. apa yg ko dah buat kat aku memang betul2 kurang ajar. aku memang sumpah ko la lahanat!!

p/s: dis entry dedicated to supervisor shift C!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.