Tuesday, January 29, 2013

.Segera lah Sembuh Wahai Anakku.

Assalamualaikum

Anakku Amani demam lagi. Baru ja baik dah demam balik. bila mak aku cakap 'adik demam ari ni. batuk dan berhingus. Cik wan dah bagi makan ubat'. aku diam. hati mak mana yg x risau bila anak dia asyik sakit ja. aku rasa mcm nak lari balik ja tapi aku kena keja. xkan nak cuti ja. klu bole aku nak bela anak2 aku dengan tangan aku sendiri. time anak sakit aku nak jaga dia nak belai dia. tapi aku x bole. 

Hati aku cukup risau psl adik. rasa nak nangis pun ada. adik kecik lagi. x mampu nak tanggung sakit. org besar pun klu asyik demam rasa x selesa ni kan plak baby mcm adik. klu bole biarla aku yg sakit. aku rela tanggung sakit anak2. aku x sanggup tengok anak2 aku sakit. 


Adik.. Ummi doakan adik cepat sembuh tau..  ummi sayang adik sgt2.. adik kena kuat. tu semua ujian dari Allah.. Allah bagi adik sakit sebab Allah sayangkan adik.. ummi nak tengok adik sihat.. adiklah permata hati ummi dan ayah.. 




Bubye!

p/s: Doa ummi sentiasa bersama anak2 ummi.. i love u T_T


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.