Powered By Blogger

Thursday, February 14, 2013

.Balik Kampung Tahun Baru Cina

Assalamualaikum

Skng ni aku dah ada kat kampung,hewhew. CNY  tahun ni cuti isnin dan selasa saja tapi aku minta cuti deret sbb pengasuh aku balik kampung dia. Maka aku pun mula la amek kesempatan ni untuk join family aku balik kampung. Seminggu weh aku cuti dok kampung.. Heaven kot! Bhahaha

Husband aku x ikut balik sbb dia kena ot. Straight la dia keja minggu ni. Rasa x best bila husband xdak. Nasib baik anak2 x buat hal masa ondaway balik kampung. Cuak jugak aku nak bwk anak2 jalan jauh. Besa kampung aku dalam 5 jam saja baru sampai tp   dis time 8 jam kami dok dlm keta. 

Cuti ni sedapla aku dok kumpul lemak. Asyik pikir makan saja. X sempat perut aku nk lapar. Kenyang sentiasa. Punah diet aku. Xpa.. Bukan selalu aku nk blik kg. Kat kl nty pandai2 la aku diet,hehe..

Bubye

p/s: kena 1000x usaha la nk diet klu cenggini, sigh
 -_-'

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.