Powered By Blogger

Monday, February 25, 2013

.Pregnant? Oh Tidak!!.

Assalamualaikum

Hari ni aku x p keja. badan rasa x sedap. seram sejuk n sengal2 badan. dahla ada selsema n batuk. aku pujuk husband cakap x larat nak p keja,huhu.. nasib baik husband bagi. aku malas nak p klinik sebab pikir nty elok kot tapi tunggu sampai petang macam tu ja cepat2 suruh husband bawak p klinik. 

P klinik An Nisa kol 2 petang. ramai orang plak ari ni. doktor ada sorang ja,hewhew. tunggu la sampai sejam. nama aku naik turn aku jumpa doc. aku bagitau doc aku ada selsema n batuk. seram sejuk n sengal2 badan. doc tanya last date haid aku. mid januari lepas tapi bulan ni x datang lagi. aiyooo, doc dah expect aku pregnant. check darah tinggi, naik 144/85,huhu.. doc mintak aku p buat urine test nak confirmkan aku pregnant or x. 

Tunggu lagi dalam setengah jam, nama aku naik lagi, masuk bilik doc then doc confirmkan yg aku X PREGNANT!! yahoo!!! lega rasanya hati aku ni. bukan tolak rezki tapi aku kesian kat anak2 aku. kecik lagi kot. seboleh2nya aku nak tunggu diorang besar lagi. dah reti jaga adik baru aku sedia nak pregnant lagi. now aku nak bagi kasih sayang yang secukupnya utk anak2 aku. kesian kot tiba2 aku pregnant lagi, diorang ni x dapat kasih sayang yang sepatutnya aku bagi. lagipun aku kan czer. aku nak rehat dulu. luka pun baru nak baik kan. sekurang2 nya kena tunggu 2 tahun baru bole pregnant balik. insyaAllah..

Bubye

p/s: sampai berpeluh jugakla aku time tunggu result upt tadi, dari seram sejuk jadi hangat!! o_O'

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.