Powered By Blogger

Monday, February 18, 2013

.Mainan Kesayangan.

Assalamualaikum

Aku start beli anak2 aku mainan masa diorang umo 4 bulan. Masa diorang dah pandai nak main, cepat2 aku beli mainan. 

Mainan pertama aku beli mainan yg ada bunyi (xtaula nama dia, aku main beli ja,hahaha) tapi diorang x main sgt, x reti nk main sbb time tu aku bli masa diorang nak masuk 3 bln. Excited lebih nak bagi anak2 main. Hover sgt ko jah!! lepas tu aku beli lamaze music. Ala yg ulat tu, ngeh2x.. Aku beli yg untuk jual kat customer. Aku beli satu saja sebab pikir ulat ni panjang. Bole la share together gether. Tapi bila dh bagi diorang main igt klu dah kata kembar bole la kongsi tapi nan ado! Bergado mengalahkan org besar. Masing2 dah pandai main xmau mengalahla. Lagi2 si ulat tu mcm2 bunyi bole keluar makin menjeritla budak bedua ni. Berebut mainan sampai menangisla, ish2.. Kadang rasa nak beli lagi satu tapi lebih baik mcm ni. At least bole ajar diorang feel share brg tu mcm mna. Masa kecik ni la nk kena ajar sikit2 kan.. 


Bubye

p/s: nak nangis tgk gamba ni. X sangka anak2 dh besar. Rasa mcm baru smlm ja beranak,hewhew. Anak2, bole dak jgn besar?xoxo

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.