Tuesday, January 15, 2013

.Tahun Ini Punya Azam.

Assalamualaikum

Dah nak abes bulan januari baru aku nak hupdate azam untuk tahun ni,hikhik..sebelum ni satu pun aku x penah capai azam aku tapi tahun ni rasa semangat pulak nak ada azam,hahaha..xpa2..kita tgk capai ke dak azam2 aku tahun ni.

Ni antara azam2 aku untuk tahun ni, jeng jeng jeng..

1. Aku nak kurus..dah nak termuntah aku dok sebut pasal kurus ja,hahaha..last aku timbang berat aku dah cecah 63KG!! mak oiii sedap sungguh aku bela lemak aku ni. perut aku dah makin besar pakai baju kurung pun dah x bole sebab kain kurung byk dh x muat. STRESSSS.. tapi skng ni aku dok gigih sapu satu badan aku dengan lotion FELINNA INCHLOSS. pasal ni nty aku cerita next entry naa.. mudahanla lepas pakai felinna ni ada la nampak hasil, hewhew..

2. Aku nekad nak carik keja lain. x mau dah dok keja kat freescale. penat aku nak ngadap passdown tetiap ari,huhu.. nak jugak rasa environment baru. dah lama aku keja kat freescale. ni pun aku dok gigih jgk cari keja lain. hopefully adala rezki anak2 aku. Amin Ya Rabbal Alamin..

Cukupla dua ja azam aku untuk tahun ni. byk2 x tercapai plak kan.. aku nak cuba usaha capai azam aku. aku nak jgk ada matlamat hidup. ada goal. doakan aku..

bubye

p/s: tahun 2013 ni nak buat yg terbaik untuk suami dan anak2!! XOXO ^__^

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.