Powered By Blogger

Sunday, April 21, 2013

.Ampunkan Ummi.

Assalamualaikum

Ummi mintak maaf kalau selama zara's bernafas di alam muka bumi ni ummi selalu marahkan zara's, tinggi suara dengan zara's dan pukul zara's. semua tu di luar kawalan ummi.. sesungguhnya ummi langsung tidak terniat untuk menyakiti zara's apatah lagi memukul anak2 ummi.

Sekarang ni ummi terlalu pressure. pressure dengan keja2 dan bila balik rumah ummi x dapat rehat. bila zara's mengamuk ummi lepaskan pressure ummi kat zara's. Ya Allah.. berdosanya ummi terhadap anak2 ummi. zara's terlalu kecil dah memahami semua tu. walaupun ummi marah zara's tapi zara's tetap sayangkan ummi.. ummi tahu sebab bila zara's menangis anak2 ummi pandang muka ummi dengan penuh kasih sayang.. cuma ummi yang terlalu egois. ummi biarkan zara's..

Zara's, ummi terlalu sayangkan zara's.. lebih dari nyawa ummi sendiri. ummi mintak ampun. ummi seorang ibu yang jahat. ummi x mampu nak jaga zara's dengan baik tapi berilah peluang untuk ummi mengubah kesilapan ummi. insyaAllah ummi akan menjadi ibu yang terbaik untuk anak2 ummi.

Ya Allah, ampunkanlah dosa hambaMu ini. kuatkanlah imanku dan kesabaranku sepanjang aku membesarkan anak2ku.. sesungguhnya Engkaulah yang maha pengampun lagi maha mengasihani..






No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.