Powered By Blogger

Friday, May 3, 2013

.1 May.. Cuti.

Assalamualaikum

Besnya la cuti. kalau kat Malaysia ni tiap2 minggu ada public holiday kan best,kuikui.. hari ni 1 may, cuti buruh. epi sgt.. lagi epi bila kebetulan husband pun cuti sama. aku ni dah lama nak ajak husband p jalan2. nak hilangkan stress katanyee.. 

Sejak akhir2 ni aku stress gila. xtau nak cakap mcm mana. stress kat tempat keja. biasa la kan bos.. mcm2 dia mintak. bila kita dah bagi dia nak lebih dari tu pulak. kadang tu dia punya tension dia lepaskan kat orang2 bawah dia. semak kepala aku. 

So, ari ni husband bawak kami anak beranak p pantai. saja nak rasa angin laut. hati ni teringin nak p pd tapi pikir tol mahai sikit, x jadi la p sana. kami p bagan lalang kat sepang nun. husband x penah p sini lagi, aku ja yg penah p. tu pun dah lama, p dengan family aku.

Kami gerak dari rumah dalam kol 11am, sampai sana kol 1.30pm. mula kami p pantai morib tapi kat situ x syiok. pantai morib ni kecik saja. bangunan dia pun baru2. kami sempat makan kat situ ja lepas tu terus shoot p pantai bagan lalang. kat sini syiok sikit sebab tempat dia meriah n redup sebab banyak pokok. rasa tenang ja. tapi yang buat spoil air laut time kami mai ni tengah surut,huhu.. 



Ni time kat Pantai Morib

Kat Pantai Bagan Lalang.. air surut,huhu





Kat bagan lalang ni kami lepak lama sikit. siap turun bawak anak2 kat pantai. tapi kena jalan jauh la nak rasa air laut kat kaki. nasib bawak carrier bag. senang nak angkat diorang ni ha. Alhamdulillah, sepanjang perjalanan p balik anak2 langsung x buat hal. elok ja duduk diam. even aku tau diorang penat tapi diorang still bole senyum lagi. suka jalan letteww,hehe..

Balik tu kami singgah makan kat restoran murni. glamer jugak kedai ni. makanan dia semua pelik2. aku order nasi goreng meletup. meletup sebab nasi goreng ni pedas. husband order sizzling lamb chop. lamb chop ni dia letak kuah sizzling. rasa dia bole tahanla. tapi bagi aku rasa macam x kena ja kuah sizzling dengan lamb chop tu,hewhew.. tapi nasi goreng dia memang terbaik. air, aku n husband order three layer tea n lily fruit. dua2 air ni sedappp..


Ha.. ni la three layer tea..

Nasi goreng meletup. ni salah order.. sebenarnya nak order nasi goreng meletup super pedas+petai tapi x perasan T_T

Husband makan sizzling lamb chop. x abes sbb lamb dia besar. kitorng bungkus bawak balik

amani dah buat muka pelik.. ni bukan gwiyomi ye dik..

 Lily Fruit.. memang sedap.





Masuk keta dua2 terus lena.. ^_^

okbai!

p/s: cukupla jalan2.pasni dok umah je tau!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.