Powered By Blogger

Monday, May 6, 2013

.Rasa Down.

Assalamualaikum

Dalam masa 2 minggu ni aku rasa down sgt2. rasa malas nak p keja. langsung xdak semangat. kalau p keja ada ja yang x kena. kadang rasa macam nak menangis, tapi aku sabar. aku cuba pikir +ve. semua keja ada stress dia, ada masalah dia. memang.. dulu bila aku stress aku bole control tapi sekarang macam dah x bole nak tanggung semua tu. rasa berat sangat bahu aku ni. banyak sungguh masalah.

Aku nak sangat hantar surat resign. kalau bole ari ni jugak! tapi aku kena pikir part lain sama. bukan senang nak cari keja lain. kalau p interview pun belum tentu bole dapat. nak tunggu goverment sampai bila,hmm.. xtaula. sekarang ni aku berserah saja. pasal resign tu memang confirm aku akan resign. aku xmau keja sini dah. dah nak masuk 4 tahun aku kat sini. aku nak rasa environment lain plak. hope ada rezki aku kat tempat lain. doakan aku ya! ;')

Bubye

p/s: may..please be nice to me..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.