Powered By Blogger

Friday, May 17, 2013

.Cuti Lagi.

Assalamualaikum

Hari ni aku mc. x p keja lagi. minggu ni saja dua hari aku x p keja. selasa tadi sebab amalia demam panas. x sanggup rasa nak tinggal anak. anak2 aku memang kalau nak masuk bulan baru mesti demam. tapi bulan ni amalia demam panas. suhu badan dia sampai 39°c! risau sungguh aku.

Aku plak x p keja sebab selsema dah lebih tiga hari. hingus ni asyik dok meleleh saja. bersin toksah dok cakapla. rimas aku. malam tadi dah start pening kepala. berdenyut yang amat. dugaan betui. baru nak semangat p keja dah jadi macam ni. 

Minggu depan insyaAllah aku nak start keja dengan semangat baru. mudahan murahla rezki anak2. aku p keja dengan niat nak senangkan anak2. Amin..

Bubye

p/s: cepat sembuh! ;)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.