Powered By Blogger

Sunday, July 26, 2015

.Azhad X Makan Ke.

Assalamualaikum

Sedihhh betol tajuk kat atas tu. Macam lerr aku nak bior anak aku x makan kan. Giler ko?! Aku lah orang paling esaited nak bagi azhad makan. Nebes je bila azhad nak masuk 6 bulan haha. 

Bila dah masuk 6 bulan, aku dok push husband beli beras merah. Why aku x masak? Sebabnya tools xde. Xkan la aku nak blend bubur or buah pakai blender cili plak kan. Idoklerr.. Nganga azhad nty. 

1st time bagi beras merah azhad macam x pandai nak makan. Dia macam eh, apa benda ni sumbat2 dalam mulut kite ni?? Memang x habis ok. Sikit je pun aku buat. Besoknya aku bagi setin terus kat pengasuh. 1st day okla dia makan. Laju gak kak wan cakap. 2nd day, makan sikit terus muntah. Banyak giler dia muntah. 3rd day pun sama. Kak wan terus angkat tangan surrender xnak kasi dah. 

Aku pun risau npe la azhad ni. Zaras dulu bukan main suka makan beras merah ni. So, nak xnak kena jugak masak. X kan nak biar dia x makan kan. Baby lain dah macam2 dah diorang makan. Kesian dia tu. Sokayla azhad.. Ummi tengah gigih menggoogle ni nak masakkan apa untuk kamu ni. Harap2 kena la dengan tekak kamu ye. Plis jangan nak high maintainance sangat bole?!!

Till then, bubye

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.