Powered By Blogger

Monday, March 18, 2013

.Annoying Sangat.

Assalamualaikum

Geram ada, rasa tercabar pun ada. hmm.. ada kakak kat tempat keja aku tegur badan aku dah makin naik. aduyai.. badan aku ni memang cepat naik. pantang leka sikit mesti berganda ganda lemak terkumpul. aku bukan jenis x bole kena tegur. boleee jaaa.. tapi sentap sikitla, hahaha.. 

Dalam a few weeks ni aku rasa mcm badan aku ringan sikit. xtau plak ada orang perasan berat aku makin naik. siap pegang perut aku lagi. ya la.. perut dua orang, memang lama sikit, amek masa nak turun. tapi xpa la.. aku terima sebagai cabaran. aku nak pastikan yang aku kurus daripada dia,hakhak ptuii!!

bubye

p/s: bila aku dah kurus sila jangan jeles ye kakak!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.