Powered By Blogger

Sunday, March 3, 2013

.Esok Keja.

Assalamualaikum

Bole dak kalau esok xmau p keja? huhu.. letih la aku nak mengadap boss hari2,huwaaa!! nak kena prepare jawapan sekali, aduyai.. tapi nak buat mcm mna. klu x keja nak makan apa kan.

Masa aku tengah pregnant dulu, aku plan lepas ja beranak aku nak dok umah. jaga anak. lagi2 anak aku twin mestila kena lebih jaga tapi bila pikir2 balik kalau aku berenti kewangan rumah tangga aku x stabil. husband perlukan aku, so terpaksalah aku keja jugak.

Ada jugak terpikir nak buat bisnes dari umah saja. senang. sambil2 buat bisnes bole jaga anak2 sekali. memang sekarang aku tgh ada bisnes tapi tu pun belum stabil. muda sgt bisnes aku ni. kena makan banyak masa baru bole berani nak berenti keja. takut nak amek risiko. memang bes kalau keja sendiri. xpyh dok dengar arahan bos saja. kita bos kita kuli. tapi bisnes dari umah ni memang goal aku. insyaAllah klu diizinkanNya bole la aku realisasikan impian aku ni.

Sekarang ni xpa la. keja makan gaji saja. tadah ja la telinga ni kalau dok kena maki ngn bos. apa bole buat. kalau kita buat sebagus mana pun tetap ada silap dia. tapi bos aku ikut mood dia jugak,hahaha. nasib dapat bos lelaki. xdakla angin datang bulan. kadang bos aku ni faham jugak. sebab tu aku sayang nak tukar keja lain. takut nty kat tempat lain dapat bos yang teruk, abesla.. tapi tahun ni insyaAllah aku nak cari keja lain jugak! kalau rezki aku kat gomen permudahkanlah Ya Allah. Harap ada gud news tahun ni untuk aku. rezki untuk anak2 jugak.. Amin..

Bubye

p/s: jum tito..besok keja.. monday blues.. ;p



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.