Powered By Blogger

Sunday, December 22, 2013

.Oh Gems.

Assalamualaikum

Ahh.. Dulik lah! Tahun depan aku dietlah. Kan tiap tahun kena buat azam kan. Azam aku tahun depan nak kuruih lah. Sekarang ni aku nak makan puas2. Perut ni dah macam pregnant 5 bulan eh. Pregnant eyh. Doakan. Mana tau ada rezki ekeke.

Sekarang aku tengah bercoti kat kampung husband teluk intan. Macam2 makan x benti2 haish. Dah lari semua alignment body ni. Kadang risau gak tapi pikir cam membazir je makanan tuh kalau aku x makan tu yang laju je aku bedal.

Aku tau badan aku makin hari makin besar. 70kg yopp. Ni lah festaim berat badan aku cecah 70kg. Merasa dah tapi x bes la gemuk2 ni. Naik tangga semputttt. Nak sujud time solat hilang nafasss. Senang cakap x sonoklah badan gemuk2 camni. X tambah lagi dengan kutukan2 orang keliling. Rasa cam nak balik rumah nangis je. Nasib husband x penah nak persoalkan pasal berat badan aku. Dalam hati tu xtau la kan. Baik aku diet kan sebelum husband bukak mulut,hukhuk

Okbai

NotaKaki: Xpe b.. Lepas ni i diet k. Kalau x bole kuruih tu terimalah ayg seadanya hwahwa. 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.