Powered By Blogger

Tuesday, December 31, 2013

.Okbai 2013.

Assalamualaikum

Fuhhhhh.. X lama je lagi dah nak masuk tahun baru. Sekejap sangat rasa dok dalam tahun 2013. Lepas ni dah 2014. Banyak benda aku dah plan. Masih dalam pala otak ni. Esok insyaAllah aku akan kerah plan azam untuk tahun 2014. Tunggu ja la.

Sepanjang tahun 2013 ni banyak suka dan duka aku dah lalui. Aku rasa banyak perkara yang best jadi kat aku tahun ni terutamanya pasal zara's. Every month aku dan husband x sabar2 nak tengok setiap perkembangan diorang sebab bila dah makin besar makin banyak perangai. Macam2 perangai yang buatkan kitorang rasa setiap saat tu rasa bahagia sangat. Oh zara's!!

Dan lagi satu baru2 ni aku dapat gud news. Alhamdulillah.. PM keja aku tahun ni aku sangat puas hati. Walaupun selalu cuti tapi boss masih percaya dengan keja aku. Bertambah semangat aku nak keja. Increment pun Alhamdulillah.. Tu semua rezki anak2. Syukran Ya Allah kerana berikan kami rezki melimpah ruah. 

"Gudbye 2013 & welcome 2014. Hepi new year peeps!"

Okbai

NotaKaki: x koser aku nak sambut new year bagai. Baik aku dok rumah sudah...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.